Reklamacje
Wobec wszystkich produktów zakupionych przez Państwa w sklepie lestello.pl przysługują Państwu uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru, w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym (rękojmia za wady rzeczy sprzedanej).
Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej nie przysługują klientowi będącemu przedsiębiorcą, tj. klientowi dokonującemu zakupu w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej.
Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: Lestello Sp. z o.o., 36-105 Cmolas 475 lub drogą mailową na adres: sklep@lestello.pl
Po uzyskaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia prosimy o wysłanie towaru na niżej wskazany adres naszego magazynu:
Lestello Sp. z o.o., 36-105 Cmolas 475
Składając reklamację mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego na naszej stronie jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku składania reklamacji bez wykorzystania wzoru formularza reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe; 2) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia; 3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 4) żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji. Powyższe informacje ułatwią nam sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji.
Rozpatrzymy Państwa reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy ją za uzasadnioną.