• Fasola Jaś karłowy 500 g

    Fasola Jaś karłowy to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Nadaje się idealnie do potraw wegetariańskich jak również stanowi uzupełnienie tradycyjnej diety. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B odpowiedzialnych za prawidłowy stan naszej skory, włosów i paznokci. Poza tym fasola jest bogata w fosfor, potas, magnez, wapń i żelazo. Dzięki przyswajalnej frakcji błonnika pokarmowego usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Obecna w fasoli lecytyna wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg, poprawiając koncentrację i pamięć. Posiada silne właściwości alkalizujące czyli neutralizujące nadmierną zawartość kwasów w organizmie, powstałą wskutek zbyt dużego spożycia żywności pochodzenia zwierzęcego oraz wysoko przetworzonej. Fasola Jaś karłowy stanowi podstawę fasolki po bretońsku ale też częsty składnik dań jednogarnkowych jak zupy i gulasze. Idealnie nadaję się do past i kotletów wegetariańskich.
    Zobacz więcej
  • Fasola drobna biała
    500 g

    Fasola drobna biała to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Jej regularne spożycie wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg poprawiając koncentracje i pamięć. Fasola zawiera witaminy z grupy B, witaminy E i A a dodatkowo fosfor, magnez, wapń i żelazo. Regularne spożywanie roślin strączkowych ma dobroczynny wpływ na florę w jelitach, prawidłowe funkcjonowanie trzustki, wątroby i jelita grubego. Wzbogacając dietę w dania z fasoli uzupełniamy niedobory potasu i kwasu foliowego oraz błonnika pokarmowego, który usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Fasola drobna biała stanowi częsty dodatek do zup (minestrone, fasolowa) i sałatek. Wykorzystuje się ją również do wyrobu past, pasztetów i kotletów.
    Zobacz więcej
  • Fasola Piękny Jaś tyczny 370 g

    Fasola Jaś tyczny to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Jej regularne spożycie wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg poprawiając koncentrację i pamięć. Fasola Jaś tyczny zawiera witaminy z grupy B, witaminy E i A a dodatkowo fosfor, magnez, wapń i żelazo. Regularne spożywanie roślin strączkowych ma dobroczynny wpływ na florę w jelitach, prawidłowe funkcjonowanie trzustki, wątroby i jelita grubego. Wzbogacając dietę w dania z fasoli uzupełniamy niedobory potasu i kwasu foliowego oraz błonnika pokarmowego, który usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Fasola Jaś tyczny stanowi podstawę fasolki po bretońsku oraz częsty składnik dań jednogarnkowych jak zupy i gulasze. Idealna do past i kotletów wegetariańskich.
    Zobacz więcej
  • Fasola czerwona 500 g

    Fasola czerwona to bogate źródło wysokowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Ze względu na duże ilości tego składnika polecana jest wegetarianom jako uzupełnienie diety. Ponadto stanowi bogate źródło witamin z gr. B głównie tiaminy poprawiającej pamięć i koncentrację. Fasola zawiera potas, wapń, fosfor, żelazo, kwas foliowy oraz cynk. Roślina ma lekkostrawną skrobię. Błonnik zawarty w ziarnach fasoli daje uczucie sytości, stabilizuje poziom cukru we krwi i pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu. Obecna w fasoli lecytyna wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg, poprawiając koncentracje i pamięć. Regularne spożywanie roślin strączkowych ma dobroczynny wpływ na florę w jelitach, prawidłowe funkcjonowanie trzustki, wątroby i jelita grubego. Fasola czerwona stanowi doskonały składnik dań jednogarnkowych jak zupy i gulasze. Ze względu na piękny kolor i wyrazisty smak często wykorzystywana do sałatek.
    Zobacz więcej
  • Fasola drobna biała 2,5 kg

    Fasola drobna biała to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Jej regularne spożycie wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg poprawiając koncentracje i pamięć. Fasola zawiera witaminy z grupy B, witaminy E i A a dodatkowo fosfor, magnez, wapń i żelazo. Regularne spożywanie roślin strączkowych ma dobroczynny wpływ na florę w jelitach, prawidłowe funkcjonowanie trzustki, wątroby i jelita grubego. Wzbogacając dietę w dania z fasoli uzupełniamy niedobory potasu i kwasu foliowego oraz błonnika pokarmowego, który usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Fasola drobna biała stanowi częsty dodatek do zup (minestrone, fasolowa) i sałatek. Wykorzystuje się ją również do wyrobu past, pasztetów i kotletów.
    Zobacz więcej
  • Fasola Piękny Jaś karłowy 2,5 kg

    Fasola Jaś karłowy to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Nadaje się idealnie do potraw wegetariańskich jak również stanowi uzupełnienie tradycyjnej diety. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B odpowiedzialnych za prawidłowy stan naszej skory, włosów i paznokci . Poza tym fasola jest bogata w fosfor, potas, magnez, wapń i żelazo. Dzięki przyswajalnej frakcji błonnika pokarmowego usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Obecna w fasoli lecytyna wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg, poprawiając koncentrację i pamięć. Posiada silne właściwości alkalizujące czyli neutralizujące nadmierną zawartość kwasów w organizmie, powstałą wskutek zbyt dużego spożycia żywności pochodzenia zwierzęcego oraz wysoko przetworzonej. Fasola Jaś karłowy stanowi podstawę fasolki po bretońsku ale też częsty składnik dań jednogarnkowych jak zupy i gulasze. Idealnie nadaję się do past i kotletów wegetariańskich.
    Zobacz więcej
  • Fasola drobna biała 5 kg

    Fasola drobna biała to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Jej regularne spożycie wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg poprawiając koncentracje i pamięć. Fasola zawiera witaminy z grupy B, witaminy E i A a dodatkowo fosfor, magnez, wapń i żelazo. Regularne spożywanie roślin strączkowych ma dobroczynny wpływ na florę w jelitach, prawidłowe funkcjonowanie trzustki, wątroby i jelita grubego. Wzbogacając dietę w dania z fasoli uzupełniamy niedobory potasu i kwasu foliowego oraz błonnika pokarmowego, który usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Fasola drobna biała stanowi częsty dodatek do zup (minestrone, fasolowa) i sałatek. Wykorzystuje się ją również do wyrobu past, pasztetów i kotletów.
    Zobacz więcej
  • Fasola Piękny Jaś karłowy 5 kg

    Fasola Jaś karłowy to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego i pełnowartościowego białka czyli głównego budulca naszego ciała. Nadaje się idealnie do potraw wegetariańskich jak również stanowi uzupełnienie tradycyjnej diety. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B odpowiedzialnych za prawidłowy stan naszej skory, włosów i paznokci . Poza tym fasola jest bogata w fosfor, potas, magnez, wapń i żelazo. Dzięki przyswajalnej frakcji błonnika pokarmowego usuwa z organizmu nadmiar cholesterolu i jego szkodliwej frakcji – LDL. Obecna w fasoli lecytyna wpływa korzystnie na tkankę nerwową i mózg, poprawiając koncentrację i pamięć. Posiada silne właściwości alkalizujące czyli neutralizujące nadmierną zawartość kwasów w organizmie, powstałą wskutek zbyt dużego spożycia żywności pochodzenia zwierzęcego oraz wysoko przetworzonej. Fasola Jaś karłowy stanowi podstawę fasolki po bretońsku ale też częsty składnik dań jednogarnkowych jak zupy i gulasze. Idealnie nadaję się do past i kotletów wegetariańskich.
    Zobacz więcej